Taskforces: Programmatic

De doelstelling van de taskforce Programmatic is om het programmatic eco-systeem volwassener en breder te maken. De toekomst van media, marketing en advertising is data driven en programmatic is de katalysator. Als taskforce ontplooien wij activiteiten om te verbinden, te inspireren en te innoveren. Wij stimuleren markt groei en bevorderen transparantie. Dit waarborgen we door ieder jaar meerdere deliverables vast te stellen. Voor 2017 zijn deze:

  1. Release van ‘Checklist Transparantie Programmatic’
  2. Event: Programmatic Awards
  3. Event: Dmexco Programmatic NL borrel
  4. Event: Programmatic TV Event ism Taksforce Video
  5. 12 Blogs over Programmatic
  6. Header bidding Part 2 Infographic
  7. Programmatic Print Infographic
  8. E-Learning Initiatief
  9. Meerdere educatie dagen met de BVA (Data, Quality en Programmatic Masterclass)
  10. Programmatic Adspend Study ism Deloitte
  11. 8 Programmatic Pitches

 

Voor meer informatie kan je contact opnemen met: taskforce.programmatic@iab.nl