Taskforce Mobile

Het mobiele apparaat staat op nr. 1 als het gaat om mediaconsumptie. Het is in veel gevallen het eerste scherm in de user journey. Het doel van de Mobile Taskforce is om een (sturende) bijdrage te leveren aan de kwalitatieve ontwikkeling van de mobile advertising markt en de groei ervan te helpen versnellen


Lucas Noordhoorn

Taskforce Mobile voorzitter 

Lucas Noordhoorn is Head of Sales voor de Nederlandse markt voor Blis. Blis zet locatie data van mobile devices in om traffic en in-store sales te verhogen. Op basis locatie data wordt het gedrag van de consument inzichtelijk gemaakt en worden effectief campagnes ingezet.


Noordhoorn was voor zijn aanstelling bij Blis Managing Director Benelux bij Adello, een mobile demand-side platform waar hij ook plaats nam in het global leadership team. Hij heeft een commerciële rol vervuld bij Dept, één van Europa's snelst groeiende digitale agencies en begon zijn carrière als management consultant. Hij geeft tevens les in marketing en innovatie aan de Universiteit van Leiden.



Taskforce Mobile leden



Uitgelicht

iab PA20 banner NL 300x250


Deelname aan de taskforce

Als lid van IAB Nederland kun je actief deelnemen aan onze taskforces en zo jouw unieke visie geven op marketing innovatie.

IAB Nederland reguleert en verdedigt de belangen van de sector via standaarden & richtlijnen en gedragscodes.


Aanmelden voor de nieuwsbrief

Meld je hier aan voor de IAB Nederland mailings en nieuwsbrief.



Upcoming Mobile Events

Momenteel heeft deze taskforce geen gerelateerde events.
Meld je aan voor de nieuwsbrief als je op de hoogte gehouden wilt worden van aankomende events.

Versturen