Lid worden

Als IAB-lid ondersteun je de branche waarin je met passie werkzaam bent. Je lidmaatschap zorgt er mede voor dat IAB Nederland haar beroemde Ad Spend-rapport kan publiceren. Sinds kort verschijnt deze 4 keer per jaar met uitbreiding naar programmatic spends. IAB wil dit rapport verder uitbreiden om nog meer digitale marketingkanalen in kaart te brengen.

Meer voordelen van het IAB-lidmaatschap
IAB heeft diverse actieve Taskforces. Hierin kun je, samen met vakgenoten, in neutrale setting een actieve bijdrage leveren in de ontwikkeling van o.a.: programmatic, search, mobile, content of online video;
IAB organiseert regelmatig kennissessies met specifieke onderwerpen zoals privacy en viewability. Leden zijn hier gratis welkom;
Korting op evenementen en de mogelijkheid tot het invullen van sprekersslots;
Mogelijkheid tot het krijgen van hulp en toelichting op maat ten aanzien van privacywetgeving.

Contributie tarieven 2017

knipsel-iab-site-30-11-2016

Om in aanmerking te komen voor het tarief van kleine startende ondernemingen moet een bedrijf aan de volgende vier eisen voldoen:

maximaal drie werknemers in dienst;
bestaat maximaal twee jaar;
geen (internationaal) moederbedrijf;
meer kosten dan opbrengsten en/of zit opereert op break even-niveau.

Het tarief voor de kleine startende onderneming is voor maximaal twee jaar en eindigt ook wanneer het bedrijf niet meer aan één of meerdere van bovenstaande eisen voldoet. Wanneer dit gebeurt gaat het lidmaatschap over op de reguliere staffel die voor het bedrijf van toepassing is.

Informatie over lid-via

Vul onderstaand formulier in en vraag een lidmaatschap of aanvullende informatie aan.

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.