Meet Digital Brixx, onze nieuwste sponsor

Wat doet Digital Brixx en wat zijn jullie digitale ambities?
Digital Brixx is het label waar alle digitale diensten van Abovo Media zijn ondergebracht, van creatie tot strategie, en alles wat hierbinnen bij kan dragen aan een maximaal rendement voor adverteerders.

Denk hierbij aan conversie-optimalisatie (CRO), zoekmachinemarketing (SEO, SEA-PPC) en programmatic TradeDesk (display, video, digitale out-of-home). Maar ook social (waarbij we naast engagement ook performance-marketing (leadgeneratie, mailadressen) aanbieden), marketing automation, data- en tagmanagement, affiliate marketing, reporting, consultancy en mediaplanning.

Digital Brixx past naadloos in ons streven de klant de beste digitale oplossingen te bieden. Het uitgangspunt is daarbij dat het geheel méér is dan de som der delen.

Waarom zijn jullie in eerste instantie lid geworden van IAB Nederland?
Het IAB is de onafhankelijke branchevereniging die als missie heeft de branche en de markt verder te brengen op het gebied van digital advertising en marketing-innovatie. Dit willen wij als Digtial Brixx graag omarmen.

Waarom is besloten dit uit te breiden naar een sponsorcontract?
Wij hebben de ambitie een gevestigde naam te worden binnen de digital media en daadwerkelijk bij te dragen aan de ontwikkeling van de markt. Het sponsoren van het IAB is wat ons betreft dan een logische stap.

Waar moet IAB Nederland zich volgens Digital Brixx op gaan richten?
Het IAB moet begrijpen dat fragmentatie van media leidt tot integratie van digitale media. We spreken teveel van offline en online als losse entiteiten, terwijl het elkaar moet versterken. Het IAB kan hierin een leidende rol op zich nemen. Neem bijvoorbeeld trading: is out-of-home nu digital geworden of is het een evolutie van de manier van in- en verkopen? Wat Digital Brixx betreft het laatste.