IAB-voorzitter Nathalie Peters in Cannes Lions Cyber jury

Vandaag is door Orange Lions, de vertegenwoordigende organisatie voor Cannes Lions in Nederland, bekendgemaakt wie de Nederlandse juryafgevaardigde voor 2017 is. Nathalie Peters, voorzitter van IAB Nederland en Head of Digital Transformations, IPG Mediabrands, zal plaatsnemen in de Lions Cyber Jury.

De benoeming van Nathalie als jurylid voor ’s werelds grootste reclamefestival is een enorme eer. Een plek in de jury krijg je niet zomaar. En het feit dat de organisatie van Cannes Lions afgelopen november nog bekendmaakte dat zij voor de editie van 2017 minder shortlists en een kleinere jury ging samenstellen, maakt het nog bijzonderder.

Nathalie Peters: “Het is fantastisch dat ik wederom ben uitgenodigd om de beste campagnes van de wereld te beoordelen. Een paar dagen lang zal ik worden ondergedompeld in een omgeving met de meest inspirerende campagnes en mensen uit het vak. De ervaring en kennis die ik daar opdoe kan ik weer goed gebruiken in mijn rol als voorzitter van IAB, maar ook in mijn werk bij IPG Mediabrands. Als ik zeg: ik heb er zin in, dan is dat een understatement!”

Het Cannes Lions International Festival of Creativity vindt plaats van 17 tot 23 juni 2017.