Dutch Search Awards en IAB Nederland partneren voor een innoverende digitale wereld

Dutch Search Awards en IAB bundelen de krachten. Hiermee willen we inspireren en uitdagen. Wij dagen jullie uit om te vernieuwen en te innoveren. Samen een betere digitale wereld creëren en van elkaar kunnen leren.

De Dutch Search Awards worden jaarlijks uitgereikt aan marketeers, agencies en bedrijven met de beste cases op het gebied van search marketing. Cases kunnen worden ingezonden voor één of meerdere awards die verdeeld zijn over de hoofdcategorieën ‘Branche’ en ‘Campagne’ of voor de awards in de categorie ‘Tools & Software’. Iedere inzender doet direct mee voor de award voor Beste Agency, Consultant en In-house team.

Op de agenda staat eerst de Masterclass. Op donderdag 5 april 2018 delen inspirerende sprekers uit het vak én prijswinnaars van de Dutch Search Awards ‘17 hun kennis en expertise.

De focus zal deze dag liggen op innovatie in search-marketing en wat een campagne nu écht onderscheidend maakt. Met deze tips & tricks ben jij klaar om een felbegeerde award binnen te slepen voor jouw vernieuwende campagnes tijdens de DSA’18.

Wil je aanwezig zijn tijdens dit event? Kijk dan hier voor de ticket-verkoop.