Online Ad Spend study 2008 Q1

Online Ad Spend study 2008 Q1

IAB Nederland heeft samen met 20 internetexploitanten en Nielsen Media Research de netto mediabested...
Measuring Multimedia Content in a Web 2.0 World

Measuring Multimedia Content in a Web 2.0 World

Het gebruik van online video is booming: tijd om na te denken over een meetmodel waarmee je het gebr...
Online Ad Spend study 2007

Online Ad Spend study 2007

IAB Nederland heeft samen met 21 internetexploitanten en Nielsen Media Research de netto mediabested...
Online Ad Spend study 2007 Q3

Online Ad Spend study 2007 Q3

IAB Nederland heeft samen met 21 internetexploitanten en Nielsen Media Research de netto mediabested...
IAB US - Online Ad Spend Q3 2007

IAB US - Online Ad Spend Q3 2007

Internet advertising revenues exceeded $5.2 billion for the third quarter of 2007, representing yet ...
IAB Rich Media Measurement Guidelines

IAB Rich Media Measurement Guidelines

Rich media advertenties zijn advertenties waarmee gebruikers interactie kunnen hebben in tegenstelli...

Online Ad Spend study 2007 Q2

IAB Nederland heeft samen met 21 internetexploitanten en Nielsen Media Research de netto mediabested...
Rich Internet Application Impression Measurement Guidelines

Rich Internet Application Impression Measurement Guidelines

Het consistent en accuraat meten van online advertising is een belangrijke factor binnen de groei va...