Search Marketing Thursday // #IABnl

Search Marketing Thursday IAB SMT

Donderdag 16 November is het alweer tijd voor de laatste Search Marketing Thursday van 2017. Deze editie zal bij Greenhouse Group in het sfeervolle Eindhoven gehouden worden. Extra sfeervol kan je zeggen, want voor de liefhebbers is er aansluitend ook nog een gezamenlijke GLOW tour (www.gloweindhoven.nl).

Het thema van deze Search Marketing Thursday is; DATA MEASUREMENT: where do we stand and where do we go?

Het programma is nog niet 100% definitief maar zal er als volgt uit komen te zien:

15.30 – 16.00     Welkom & inloop

16.00 – 16.10     Opening Search Marketing Thursday

16.10 – 16.30     Erik Driessen – Data Technologist – Greenhouse Group

Erik is een Data Technolgist met 5+ jaar ervaring in digital analytics. Zijn achtergrond in development zorgt ervoor dat hij een brug slaat tussen marketing en development.

Onderwerp: Een roadmap voor ROPO, van inzicht naar attributie. 

Het inzichtelijk maken van het ROPO effect (Research Online, Rurchase Offline) is een uitdaging. Gelukkig kan je met kleine stappen je eerste inzichten realiseren. In de presentatie deel ik de ROPO Roadmap van Greenhouse Group: welke kleine stappen kan je maken, en wat is de stip de aan de horizon?

16.30 – 16.50     Boudewijn Beks – Measurement Specialist – Google

Boudewijn graduated in Artificial Intelligence in 2010, and subsequently joined performance agency Netsociety as a data analyst. He joined Google in 2014, focusing on the measurement and attribution challenges of Google’s largest customers. In his spare time he enjoys biking, renovating a 100 year old house, and programming.

Onderwerp: Google Attribution

16.50 – 17.10     Olav Lijnbach – Marketing Science Lead Benelux – Facebook

Marketing & Measurement anno 2017, en de nieuwe uitdagingen die mobile/multi-device creëert.

The mission of Olav is twofold; the first is to “help Companies grow by transforming Marketing Practices grounded in Data & Science” in this mobile, data-driven and fast pacing world. The second is to help companies truly put consumers at the hearts of their marketing in the digital era. We are at the edge of another transformation, where consumer experience, service and integrated personal communication, led by mobile, is key.

Onderwerp: Measuring Connections that Count

17.10 – 17.30     Intro GLOW Eindhoven door Sander Kok – Greenhouse Group

17.30 – 18.30     Food & drinks

18.30 – 19.30     GLOW tour

Bereikbaarheid
Trein: dit is de makkelijkste optie, Greenhouse Group is slechts 5 min lopen vanaf Eindhoven Centraal Station

Auto: tijdens GLOW is de bereikbaarheid iets slechter waardoor we adviseren om óf met de trein te komen óf te parkeren bij P1 parking Mathildelaan welke op loopafstand ligt van Greenhouse Group. Zie hieronder een overzicht van alle parkeergelegenheden. Liefst NIET parkeren in Q-park de Admirant omdat de Emmasingelvanaf 18.30 (deels) wordt afgesloten.

Tot de 16e!


Schrijf je hier in