Het Grote Marketingcongres

Waar vertrouw jij op in je marketingstrategie? Laat je je leiden door big data of volg je je gevoel? En welke marketingstrategie is eigenlijk goed? Marketing is een vak van vele waarheden. De één gelooft dat televisie dood is, maar voor de ander is televisie springlevend. Digital First is een veelgehoorde marketingkreet, maar Mass First kent nog heel veel gelovers. Wie gelooft dat technologische trends als artificial intelligence, VR en robots de belangrijkste invloed zijn op marketing, slaat de plank misschien wel mis. Sterke merken focussen op mensen en hun emoties en behoeften.

Het Grote Marketing Congres 2017 helpt je met het vinden van jouw marketingwaarheid. GMC biedt, zoals je van ons gewend bent, een podium aan topmarketeers met eerlijke en inspirerende verhalen. Op welke marketingwaarheden vertrouwen zij? We zullen het niet laten om hun waarheid ter discussie te stellen.

En jij? Jij bepaalt je eigen waarheid. Marketeers die weloverwogen keuzes maken en daar vol voor durven gaan, maken het verschil. Marketeers die het grote plaatje zien, marketeers met lef. Marketing is geen uitgestippelde route, jij bepaalt welke afslag je neemt. Door de juiste keuze te maken, blijf je in charge. Dus word jij ook een marketeer met lef? Laat #GMC17 je inspireren om te bouwen aan je eigen marketingwaarheid!


Schrijf je hier in