Clinic: Heineken Biertegoed – de rol van data & analytics

Graag nodigen wij je uit voor de clinic ‘Heineken Biertegoed – de rol van Data & Analytics’ door Marissa van Adrichem (Heineken) en Pim Wennekes (TopBI) op vrijdagmiddag 26 januari van 13:00 tot 15:00 uur bij Beeckestijn Business School in Leusden.

Met bytes van bank naar bar
Hoe krijg je consumenten van de bank naar de bar? En welke rol speelt data daarbij? Van het verleiden van consumenten om deel te nemen aan het Heineken Biertegoed programma tot de transacties aan de bar: data helpt Heineken om de belevenis voor de consument te optimaliseren en om waarde te creëren voor haar klanten in zowel retail als horeca.

Marissa van Adrichem vertelt over de programma-opzet, het multidisciplinaire team dat hieraan werkt, de obstakels die men onderweg is tegengekomen en heeft aangepakt.

Aansluitend vertelt Pim Wennekes van TopBI hoe data gedurende het programma is ingezet om inzichten te verkrijgen waarmee het team het programma doorlopend kon aanpassen en verbeteren.

Interactieve brainstormsessie
Tenslotte ga je zelf ook aan de slag! We gaan in een interactieve sessie brainstormen hoe Heineken een specifieke doelgroep kan laten groeien in het Biertegoed programma.

Na afloop is er een borrel (met Heineken, uiteraard!) waar je met Marissa en Pim en de andere bezoekers van de workshop nog ideeën en bevindingen kunt uitwisselen. De ervaring leert dat daar nog behoorlijk goede inzichten en contacten uit komen, dus blijf gerust even hangen.

Aanmelden
De clinic is op vrijdag 26 januari 2018 van 13:00 uur tot 15:00 uur bij Beeckestijn Business School, Leusderend 30, 3832 RC te Leusden. Aansluitend is er een borrel met (natuurlijk) Heineken bier. Inloop is mogelijk vanaf 12:40 uur. Deelname is gratis.


Schrijf je hier in