The Summer School of Advertising.

2 minuten leestijd (481 woorden)

Digitaal opleidingsprogramma over offline en online advertising, creatie en media

Samen met de VEA, MWG, PMA en Upgrade hebben wij de handen in één geslagen en een kosteloos opleidingsprogramma opgezet voor de digitale marketing- en media-industrie: 'The Summer School of Advertising'. Met deze opleiding verhoog je op een laagdrempelige manier jouw kennis over de markt. 

Door middel van acht webinars zorgen wij ervoor dat je helemaal up-to-date bent na de zomer. Iedere week zullen verschillende specialisten onder leiding van de moderatoren Nathalie Peters en Dick van der Lecq een bepaald thema behandelen. Het is aan jou de keuze welke webinar je wilt volgen. 

#1 - De ultieme driehoek: Creatie, Media, Techniek
woensdag 24 juni - 15.00 uur 

In de eerste webinar gaan we in op waarom de synergie tussen creatie, media en techniek zo belangrijk én noodzakelijk is.



#2 - Online Media Basics voor Offline Professionals
Woensdag 1 juli - 15.00 uur

In de tweede webinar deelt Arno Peperkoorn in vogelvlucht de belangrijkste online begrippen, afkortingen en spelers binnen het online ecosysteem.

#3 - Offline Media Basics voor Online Professionals
Woensdag 8 juli - 15.00 

In de derde webinar deelt Johan Smit, directeur PMA wat je als online marketeer over offline media moet weten om je online media te optimaliseren

 #4 - Merkstrategie/Propositie
Woensdag 15 juli - 15.00 uur 

In de vierde webinar deelt Marc Oosterhout hoe je tot een goede positionering komt.

 #5 - Het creatieve proces
Woensdag 22 juli - 15.00 uur 

In de vijfde webinar gaan we in op het creatieve proces, van briefing tot campagne idee.

Spreker:
Aad Kuijper, Founder ALFRED

#6 - Programmatic Basics
Woensdag 29 juli - 15.00 uur 

In deze webinar van The Summerschool of Advertising gaan Marvin Vacquier Droop en Stephanie Stumpel in op de basis principes van Programmatic, het ecosysteemm, de voordelen van programmatic en geven inzicht in het proces.

Sprekers:
Marvin Vacquier Droop en Stephanie Stumpel

#7 Programmatic impact op creatie 
Woensdag 5 augustus - 15.00 uur 

In deze webinar van the summerschool of advertising vertellen we je waarom niet alleen moet optimaliseren op met euro's maar juist op creatie en content.

Deze webinar is intressant voor oa: strategen, creatieve en marketeers om creatie te optimaliseren voor en tijdens campagne

#8 Toekomstvisie op voice 
Woensdag - 12 augustus - 15.00 uur 

In deze laatste webinar van the summerschool of advertising deelt Tim van der Wiel zijn toekomstvisie op voice. Want audio is de toekomst, maar waarom en wat is er dan mogelijk?

Spreker:
Tim van der Wiel, Founder GoSpooky en Speaky, bestuurslid VEA

'The Summer School of Advertising' is bedacht om het ecosysteem samen naar een volgend niveau te brengen. Het verbreden en verbinden van kennis, expertise en mensen is daarbij essentieel. Via dit nieuwe opleidingsprogramma hopen wij hieraan te kunnen bijdragen. Daarnaast hopen we op deze manier de markt meer kennis en begrip voor aanverwante expertisegebieden te bieden. Met als doel een betere aansluiting en samenwerking die zorgt voor beter resultaat.