Shortlist Programmatic Awards 2020

2 minuten leestijd (359 woorden)

Genomineerden presenteren hun case tijdens speciale webinars

Dit jaar heeft opnieuw een groot aantal inzenders zich aangemeld voor de Programmatic Awards 2020. Na een eerste selectie heeft de onafhankelijke vakjury onder leiding van Anne Bouwman, Teamlead Programmatic Demand bij DPG Media, vandaag de genomineerde cases en talenten in acht verschillende categorieën bekendgemaakt. De digitale uitreiking van de awards vindt plaats op donderdag 3 september.

Genomineerden verdedigen hun case tijdens speciale webinars
Eerder werd al bekendgemaakt dat de uitreiking van de vierde editie van de Programmatic Awards is omgezet naar het nieuwe digitale normaal, ook de aanloop naar de prijsuitreiking is dit jaar anders dan andere jaren. In de weken voorafgaand aan de prijsuitreiking zullen de genomineerden van de Campagne Awards en de Solution Awards tijdens de Programmatic Awards webinars hun case aan het publiek presenteren. Door het organiseren van de webinars wil de IAB Nederland de markt voorzien van inspiratie, kennis, inzicht en de mogelijkheid geven om vragen te stellen. Gratis aanmelden voor de webinars kan vanaf vandaag op programmaticawards.com/webinars.

Publieke stem voor de Talent Awards
Nu de nominaties bekend zijn, is het aan de branche om als publieksjury op te treden en een stem uit te brengen op de genomineerde talenten. Het resultaat van deze stemming telt mee voor 40% van het eindresultaat. Stemmen is vanaf vandaag mogelijk tot 10 juli 2020 op programmaticawards.com

De genomineerden cases en talenten in alfabetische volgorde: 

TALENT AWARS

Rising Star

Kefas Schut, Greenhouse

Martijn Verstegen, DPG Media

Michiel Zwama, Storm Digital

Niek Custers, Reprise

Talent Campaign Manager

Maurice Scholten, Greenhouse

Robin de Wit, Refinery89

Robin Schoot, OMD

Talent Sales Evangelist

Hugo Welkers, Refinery89

Martijn Gerrits, Mediahuis

Tim Samson, Streamads


CAMPAIGN AWARDS
Campaign - Performance Activation

OMD Nederland - Daimler

Rituals

Wavemaker|Greenhouse - Toyota Nederland

Campaign - Branding Awareness

Dentsu Aegis - Albert Heijn

Mindshare|Greenhouse - ING

Rituals Cosmetics 2 - Store locator

Campaign - Full Funnel

Maxlead - Basic-Fit

Traffic Builders - CarNext.com

Traffic Builders - Organisatie Groep Zuid

Campaign - Innovative Format

Albert Heijn - Cloetta (brand: Sportlife)

Mediacom|Greenhouse - Volkswagen

Storm Digital - Univé Verzekeringen



SOLUTION AWARDS

Solutions - Tech and measurement

Adhese - The Adhese Suite : Ad Server, Gateway & Dale

Annalect - AdChieved

MeMo² - THX.