Search Marketing Thursday Presentaties // 8 juni 2017

2 minuten leestijd (316 woorden)
Op donderdag 8 juni vond vanaf 16.00 een nieuwe editie van SMT plaats! Ditmaal op een nieuwe locatie, te weten het Nederlandse hoofdkantoor van Microsoft op Schiphol. Centraal deze middag stond het onderwerp automatisering, waarbij we graag in gesprek met je gaan over de nieuwste ontwikkelingen. Download hier de presentaties:

[purchase_link id="76662" style="" color="" text="Kopen"]

 
Het programma werd geopend door Victor Pikula. Victor heeft net als Sander jarenlang ervaring op het gebied van IT en beschrijft zichzelf als Geek and Programmer since Philips MSX. Graduated in 2000 on mobile content delivery, built startup Clould Solution Architect at Microsoft, focusing on media. Zijn presentatie ging over de evolutie van search, voice search, bots personal assitants en AI.

Daarnaast kwam Suzanne Pennington de Jongh van iProspect haar winnende PostNL case presenteren, waarmee ze afgelopen jaar bij de Dutch Search Awards de prijs voor beste lokale campagne in de wacht heeft gesleept. Haar innovatieve recruitment oplossing voor PostNL heeft geresulteerd in meerdere nationale en internationale prijzen en nominaties. Naast prachtige resultaten, een 50% kostenbesparing én volledige automatisering van lokale vacatures, is dit vooral een baanbrekende technologische oplossing in een uitdagende branche als HR en Recruitment.

We sloten af met Erwin Bossers, Head of SEO & Analytics bij Expand Online. Aan de hand van de winnende Dutch Search Award- case Vacanceselect, deelt Erwin de tactiek van Expand Online wat betreft automatisering. Hoe ziet deze succescase op het gebied van automatisering eruit, wat zijn de resultaten? Tegen welke uitdagingen liep Expand Online aan als het gaat om automatisering? En hoe hebben ze dit opgelost? Hiervoor gaf Erwin een kijkje in de keuken van de tools die Expand Online heeft ontwikkeld.

Search Marketing Thursday is een kort seminar van circa twee uur, waarin de laatste cases, trends en ontwikkelingen op het gebied van zoekmachinemarketing worden gepresenteerd. Search Marketing Thursday is een initiatief van onze Taskforce Search en is te bezoeken door zowel IAB-leden als niet-leden.