Kijk terug: The Summerschool of Advertising

2 minuten leestijd (342 woorden)

Afgelopen woensdag was de laatste aflevering van The Summerschool of Advertising. Door middel van acht afleveringen kon jij deze zomer je kennis over de markt vergoten! Heb je er één gemist of wil je er één nog een keer zien? Dat kan! Je vindt ze hier allemaal terug:

The Summer School of Advertising' is een initiatief van IAB Nederland, VEA, MWG, PMA en Upgrade. Het is bedacht om het ecosysteem samen naar een volgend niveau te brengen. Het verbreden en verbinden van kennis, expertise en mensen is daarbij essentieel. Via dit nieuwe opleidingsprogramma hopen wij hieraan te kunnen bijdragen. Daarnaast hopen we op deze manier de markt meer kennis en begrip voor aanverwante expertisegebieden te bieden. Met als doel een betere aansluiting en samenwerking die zorgt voor beter resultaat.


#1 Creatie, Media & Techniek

​In de eerste webinar gingen we in op waarom de synergie tussen creatie, media en techniek zo belangrijk én noodzakelijk is. Spreker: Arwind Gajadien, Founder & Owner van Crafture


#2 Online Media Basics voor Offline Professionals

In de tweede webinar deelt Arno Peperkoorn in vogelvlucht de belangrijkste online begrippen, afkortingen en spelers binnen het online ecosysteem.


#3 Offline Media Basics

In de derde webinar deelt Johan Smit, directeur PMA wat je als online marketeer over offline media moet weten om je online media te optimaliseren.


#4 Merkstrategie/Propositie

In de vierde webinar deelde Marc Oosterhout hoe je tot een goede positionering komt.


#5 Purpose of Burpose?

In de vijfde webinar deelt Aad Kuiper het verschil tussen Purpose of Burpose.


#6 Programmatic Basics

In de zesde webinar nemen Marvin Vacquier Droop en Stephanie Stumpel je mee in de basis principes van Programmatic, het ecosysteemm, de voordelen van programmatic en geven ze je inzicht in het proces.


#7 Programmatic Impact op Creatie

In de zevende webinar neemt Sander van Meurs (DISXT) je mee in zijn persoonlijke verhaal over de weg naar impactvolle digitale marketingcampagnes en de rol van creatie in Programmatic Avertsing.


# 8 Toekomstvisie op Voice

In de achtste webinar nemen Tim van der Wiel (GoSpooky) en Marijn Roozemond (MassiveMusic) je mee in hun toekomstvisie op voice en muziek.