IAB Nederland podcast - het belang van ... in de Mediamix

2 minuten leestijd (395 woorden)

Om een goede mediastrategie met de juiste mix van kanalen te bepalen is het onder andere van belang om te weten waar consumenten over een merk horen en welke media(kanalen) ze gebruiken om prijs/productinformatie te vinden. Met de IAB Nederland podcastserie 'het belang van …. in de mediamix' willen wij de markt meer inzicht geven in het effect van deze kanalen, mythes ontkrachten en tips meegeven voor de toekomst. In de komende weken tot aan het nieuwe jaar nemen we jou mee.

Aflevering 1 - het belang van Retail Media in de mediamix.  
In deze eerste aflevering gaan Michèlle Theeuwen (Maze-One), Tanja Wilming (Bol.com) en Stefan Donker (Philips) met elkaar in gesprek over het belang van retailmedia in de Mediamix.

Aflevering 2 - het belang van Digital Audio in de mediamix.  
In deze tweede aflevering gaan Iwan Reuvekamp (DPG Media), Barbara Palfenier (Storm Digital) en Arjen Wellen (Univé) met elkaar in gesprek over het belang van Digital Audio in de Mediamix. 

Shownotes: Digital Audio Landscape

Aflevering 3 - het belang van Search in de mediamix.
In deze derde aflevering gaan Elion Makkink (Iprospect), Tom Buycks (Microsoft) en Barry Morais (T-Mobile) met elkaar in gesprek over het belang van Search in de Mediamix. 

​Aflevering 4 - het belang van DOOH in de mediamix. 
In deze vierde aflevering gaan Arno Buskop (Kinetic), Swantje Brenecke (BRO) en Maarten van Maaren (Schiphol Media) met elkaar in gesprek over het belang van Digital Out of Home in de Mediamix.
 

​Aflevering 5 - het belang van Online Video in de mediamix. 
In deze vijfde aflevering gaan Michiel van Turnhout (Teads), Robin Bach Kolling (Group M en taskforce voorzitter Online Video) en Luke van Veen (Samsung) met elkaar in gesprek over het belang van Online Video in de Mediamix.

Aflevering 6 - het belang van Creatie in de mediamix. 
In deze zesde aflevering gaan Martijn van Meel (Greenhouse Group), Wouter Geels (ING) en Marc Leurs (XSAGE).

Op woensdag 9 december gaat aflevering 7 live - in deze aflevering gaan het het hebben over het belang van Programmatic Buying in de mediamix.

Luister je een podcast liever via Spotify? Abonneer je dan hier op ons account.