Nieuws
Dit zijn de genomineerden voor de AMMA Awards 2024
Amsterdam, donderdag 28 maart 2024 – Vandaag werden de laatste genomineerden voor de AMMA Awards 2024 bekendgemaakt. Met een indrukwekkende lijst van 39 genomineerden verspreid over 13 categorieën, belooft de uitreiking op…
Search handout AI
Een handige AI handout met prompt tips en handige links om AI (meer) toe te passen binnen search! Ruim 1/3 van de marketeers (bij agencies) blijkt weinig tot geen gebruik te…
Uitspraak Europese rechter over IAB Europe en TCF
Het Hof van Justitie van de Europese Unie (HvJ) heeft een uitspraak gedaan over de zaak tussen IAB Europe en de Belgische gegevensbeschermingsautoriteit over het gebruik van het TCF, nadat de Belgische…
Doe mee: Retail Media Survey 2024
De Retail Media Taskforce van VIA heeft jouw hulp nodig! Retail Media is een hot topic en is al een paar jaar een van de snelst groeiende mediakanalen. Met deze…
Niki Schroeder en Saskia Baneke over de kracht van het begrijpen van je doelgroep
In de wereld van marketing draait alles om het ontwikkelen van het juiste aanbod en het overtuigen van mensen om voor jouw product of dienst te kiezen. Dit vereist een diepgaand begrip…
Dit was the State of the Market voor DOOH
Afgelopen donderdag kwamen we met meer dan honderd vakgenoten samen in het kantoor van Clear Channel in Hoofddorp, om de State of the Market te bespreken voor Digital Out of Home. …
IAB Tech Lab – Podcast Technical Measurement Guidelines v2.2.
We hebben jouw input nodig! IAB Tech Lab heeft de nieuwste ontwikkelingen op het gebied van podcastmeting aangekondigd met de release van Podcast Technical Measurement Guidelines v2.2. De updates zijn nu beschikbaar voor…
Recap The Power of AI in Advertising
Wij kijken terug op een geslaagd AI event georganiseerd door onze Taskforce Data en Tech in samenwerking met de taskforce Creative. Kijk je mee? Wat een toffe locatie en line-up sprekers!…
Autoriteit Persoonsgegevens publiceert richtlijnen voor het opstellen van een correcte cookiebanner
De Autoriteit Persoonsgegevens (AP) heeft aangekondigd in 2024 strenger op te treden tegen misleidende cookiebanners. Eerder al uitte het kabinet haar zorgen over het gebruik van cookies en online tracking, waardoor een extra budget van 500.000…
International Women’s Day 2024: VIA one-on-one
VIA wil vrouwen samenbrengen en aanmoedigen om met elkaar in gesprek te gaan en ervaringen en learnings te delen. Met als doel om zo tot een inclusievere werkomgeving te komen. Mentoring heeft…
Aftellen tot de AMMA Nomination Week
Donderdag 15 februari, Amsterdam – De jaarlijkse zoektocht naar de meest innovatieve en impactvolle prestaties binnen de media-industrie is vanaf deze week in volle gang nu de inzendtermijn voor de Annual of…
The Power of AI in Advertising met Jason Khodabux van DPG Media
Op donderdag op 15 februari neemt Jason Khodabux de presentatie van het evenement ‘The Power of AI in Advertising’ op zich. Sinds eind 2020 vervult Jason de rol van accountmanager bij DPG…
De branchevereniging die breder kijkt, denkt en werkt
VIA is hét netwerk dat de hele marketingketen verbindt en samen met de meer dan 250 leden de markt vooruit helpt. Een netwerk waarin plaats is voor data, media, creatie, technologie en voor iedereen in de branche. Van CEO’s tot starters en van professionals werkzaam bij adverteerders, media-, reclame-, communicatiebureaus en ad-techplatformen tot exploitanten en uitgevers. Want wij geloven dat verbinding de motor van vooruitgang is.
Onze leden
Agenda
Taskforce
Wil je een belangrijke bijdrage leveren aan de verdere groei en professionalisering van het marketing en communicatievakgebied? Dat kan! Als lid van VIA heb je namelijk de mogelijkheid om zitting te hebben in één van twaalf taskforces binnen het netwerk. Binnen de taskforce werk je samen met andere ervaren professionals aan verschillende deliverables als whitepapers, cases en evenementen waarmee je je kennis over jouw vakgebied in de markt vergroot.